piątek, 20 grudnia 2013

Przedświąteczne przedłużanie rzęs metodą 1:1

Witajcie!

Ponieważ na moim blogu chyba jest dość mało zdjęć moich aplikacji rzęs postanowiłam to naprawić i sfotografowałam kilka ostatnich klientek. Tak naprawdę aparat i tak nie oddaje uroku jaki daje przedłużanie rzęs metodą 1:1 w rzeczywistości jednak kilka zdjęć zdecydowałam się wstawić.
 
Poniżej moja klientka skrzywdzona przez poprzednią stylistkę przez co na prawym oku w rzęsach naturalnych powstała mała przerwa, która na całe szczęście już powoli zapełniała się młodymi rzęskami.
 
 

Kolejna Pani, u której aplikacja dała bardzo fajny efekt.


Kolejna moja kolejna Klienta - Kasia. Zwariowana i pełna uśmiechu dziewczyna. Sprzedała samochód żeby móc robić sobie rzęski i tipsy do końca życia :) . (Kasiu nie zabij mnie za to że to napisałam).


To też są rzęski Kasi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz