środa, 28 maja 2014

Szkolenie ze stylizacji paznokci

Witam Was kochani czytelnicy mojego skromnego bloga. Dość długo moja aktywność na blogu była równa zeru jednak starałam się nadrabiać to na facebook więc zainteresowanych tam odsyłam.
Dzisiaj chcę się Wam pochwalić faktem iż w dalszym ciągu staram się podwyższać swoje kwalifikacje i tym razem brałam udział w dwu dniowym szkoleniu ze zdobienia paznokci "warsztaty nail art."
Było oczywiście rewelacyjnie i super i genialnie.
Fantastyczna instruktorka Monika Mielniczuk zrobiła co mogła a ile z tego uda nam się powtórzyć na paznokciach klientek to się okaże.
Najbardziej spodobały mi się zdobienia 3 D czego efektem jest to iż wszystkim paniom proponuję to zdobienie na paznokciach.
Poniżej kilka zdjęć z kwiatkami 3D jakie ostatnio wyrzeźbiłam.  :)







Ps. A certyfikat ze szkolenia oczywiście w zakładce CERTFIKATY



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz