poniedziałek, 3 listopada 2014

Mezoterapia mikroigłowa frakcyjna

Rozszerzyłam zakres swoich usług o nowy zabieg o nazwie MEZOTERAPIA MIKROIGŁOWA FRAKCYJNA. Jest to fantastyczny zabieg dający spektakularne efekty nawet już po jednym seansie :) Więcej szczegółów zamieściłam TUTAJ

Zdecydowałam się na ten krok z dwóch powodów po pierwsze uważam, że należy się rozwijać -"bo kto się nie rozwija ten się zwija" (ha ha); po drugie często w trakcie usług, które wykonywałam dotychczas klientki pytały mnie czy wykonuję jeszcze jakieś zabiegi pielęgnacyjne, no i tak mnie same sprowokowały do działania.

Dzisiaj jestem bardzo z tego zadowolona, że zdecydowałam się na ten krok i podjęłam współpracę z marką ONmacabim i odbyłam u Nich szkolenie oraz zakupiłam niezbędny sprzęt i kosmetyki .

Zabieg ten wykonuję urządzeniem DERMAPEN 

Ponieważ zabieg ten wykonuję od dość niedawna niestety nie mogę Wam przedstawić zdjęć z efektami jakie możemy uzyskać stosując mezoterapię ale można sobie bez problemu takowe znaleźć w Internecie. Ja obiecuję, że swoje wstawię wkrótce. 

Ps. Cena za zabieg ten jak i pozostałe znajduje się w zakładce CENNIK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz