środa, 13 lutego 2013

Jaki kolor szminki?

Boimy się ryzykować przy wyborze koloru szminki, dlatego wiele z nas wybiera błyszczyk ale nadchodzi wiosna i czasem warto sięgnąć po pomadkę by poczuć się inaczej i trochę się odmienić.     I tu pojawia się kolejne pytanie: JAKI KOLOR SZMINKI DO MNIE PASUJE? Na pewno taki w jakim się dobrze czujemy. Przestrzegam przed używanie perłowych różowych ponieważ wyglądają tandetnie.
 
Ja chciałabym Wam pokazać, że można dobrać kolor pomadki do koloru paznokci.

 
Oczywiście należy zachować jednolitość kolorystyczną i nie chodzi mi o to aby cały make up był w jednym kolorze tylko w jednej tonacji kolorystycznej jeżeli wybieramy ciepłe odcienie to tego się trzymajmy, jeżeli chcemy mieć w zimnej tonacji makijaż to bądźmy konsekwentne w swoim wyborze.
Ja makijaż dobrałam do paznokci- podoba się?


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz