niedziela, 22 września 2013

Czerwone usta - recencja pomadki Pierre Rene

Czerwona pomadka królowała na jesienno- zimowych pokazach. Czas na odwagę !!!
 
Zazwyczaj podczas makijażu skupiamy się na mocniejszym akcencie na oczach jednak zalecam odrobinę szaleństwa :)
Czerwone usta są sexy i wszystkie o tym wiemy ale nie każda z nas może zdawać sobie sprawę z tego, że malując dość mocno usta możemy skrócić sobie czas wykonywania make-up. Makijaż oczu możemy wtedy zredukować do wytuszowania rzęs lub/i zrobienia kreski.
W poszukiwaniu idealnego odcienia można się wybrać tak jak ja to zrobiłam do drogerii natura. Tam moją uwagę przykuła szminka marki Pierre Rene z serii Hydra Elegance Lipstick.
 
 Jej innowatorskie i eleganckie opakowanie przykuło moją uwagę i zaciekawiło. Producent  natomiast opisuje ją jako nawilżająco- nabłyszczającą dającą uczucie nawilżenia  i efektownego makijażu. Mogę te obietnice potwierdzić z pełnym zadowoleniem :).




Pomadka no. 04 Naughty Purple jest nawilżająca i przyjemna w smaku. Intensywny kolor daje trwały efekt makijażu. Subtelny połysk nadaje ekstrawagancji i zmysłowości.
Moje usta są na TAK!!!


1 komentarz:

  1. Kocham takie kolorki na ustach:0

    Świetny blog;)
    Obserwuję i z pewnością będę tu zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń